فراموشت نمی کنم

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

فراموشت نمی کنم

 
تو را هرگز فراموش نخواهم کرد
 
 
تو در سطر سطر نوشته هایم
 
 
در قلبم
 
 
میان آشفتگیها و آرامش ذهنم
 
 
لابه لای لحظه های تلخ و شیرینم
 
 
همیشه و همه جا جریان داری....
 
 
تا ابد....
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت0:43---18 ارديبهشت 1391
هنوزم دستای گرمت جای امنی واسه گریه س

تو قشنگی مثل بارون من دلم پر از گلایه س


هنوزم تو این هیاهو توی این بغض شبونه

من و گنجشکای خونه دیدنت عادتمونه


پشت پنجره هنوز چشم براهت می شینم

ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم...


تنهای خسته
ساعت2:13---16 ارديبهشت 1391
اینجا زمین است. رسم آدم هایش عجیب است. اینجا گم که می شوی، به جای اینکه دنبالت بگردند، فراموشت می کنند.



خسته نباشی دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |